środa, 21 stycznia 2015

zauroczona pewną ...Babcią:)

Dzisiejsza babcia, to niekoniecznie tamta babcia z dawnych lat, kojarząca się z bujanym fotelem i robótkami na drutach. Nie neguję talentu do takich robótek ręcznych, bo są osoby bardzo uzdolnione,spod ich palców wychodzą cuda...
Są też babcie, które rzadko siedzą na fotelu bujanym,a nawet...w ogóle rzadko chyba siedzą, są bardzo czynne i można nawet użyc słowa: wysportowane.
Ta babcia poniżej zrobiła to, że powiększyły mi się nieco oczy,podniosły powieki i brwi, bez udziału skalpela i słynnego dr Szczyta:)))

Brawo babcia!




****************************

 nieco spokojniejsze klimaty.:)))




Wszystkim Babciom w Dniu Babci Dużo Radości i pociechy z wnucząt życzy...też Babcia :))


8 komentarzy:

  1. Pierwszy filmik od czasu do czasu oglądam, by zobaczyć zaskoczone minki młokosów, którzy na tańczącej babci położyli kreskę zanim ta pokazała na co ją stać. Jakżeż musieli poczuć się mali:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie Caddi,dokładnie....ich miny-bezcenne,hahaha

      Usuń
  2. I znowu wzruszyłam się u Ciebie, Krakowianko...
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Anno,miło mi...i to bardzo...

      Usuń
  3. Ta babcie widzialam juz wczesniej, chyba w amerykanskim "Mam talent". Troche ich tutaj podrezyserowali, bo w tamtym wczesniejszym programie babcia byla bardziej surowa chodzi mi o ciuchy, o aranz etc. Te same wywijasy, ale publika tez byla bardziej nabuchama zywiolowsza, mniej podrezyserowana. Nie wazne zreszta- ta babcia ma SUPER NOGI, jak nie na 90 latke a na 24 latke:)) Czyli co? Lamanie konwensow nam "staruszka" zaserwowala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,dokładnie tak jak Ty zauważyłam jej super nogi i nawet...pośladki,niesamowite...az sobie cofnęłam filmik,bo mi sie wydawało,że źle widzę,hahahaha, starałam sie doszukiwać oszustwa...ale nie znalazłam...

      Usuń
  4. No, babcia dała czadu, że hej.
    Chciałem nawet pokazać tę babcię żonie i synowi, okazało się, że już ją widzieli... a z tego wynika, że babcia zrobiła się sławna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. babcia dała czadu...ja do tej pory się zastanawiam,jak to możliwe...jest niesamowita
      no cóż...idzie wiosna,trzeba ciało wprawic w jakiś ruch po zimowym lenistwie,nazwijmy rzecz po imieniu...:))))

      Usuń