czwartek, 6 marca 2014

o pomyłkach,tęsknocie i winie

Chociaż biegnę przed siebie
Serce przestało bić
Tak trudno jest
Być przedmiotem w torebce tylko na gorsze dni
A wymarzyłem sobie dom gdzie Ty i Ja
Zbudujemy silną więź
Ulokowałem gdzieś na giełdzie uczuć nas
Wzbijałem się
A sięgam dna

Pomyliłem się jeszcze raz
A nie da w dłoni zamknąć się dwóch dzikich serc
Nazywam się winny, bo cokolwiek zrobiłbym
Już nigdy nie będę właśnie tym z kim chciałaś być




Wina zawsze leży gdzieś pośrodku,ale rzadko kiedy mężczyzna ma odwagę powiedzieć - czuję się winny,nazywam się Winny, kiedy tak faktycznie jest...

potem nadchodzi TĘSKNOTA...




tak refleksyjnie, muzycznie ,nietypowo - hip-hopowo mnie ostatnio naszło...;-)
z okazji pewnego Dnia... 8 marca? może nie, tak raczej ogólnie...;-)

12 komentarzy:

  1. Nawet jednego dzikiego serca nie da się zamknąć w dłoni, a co dopiero dwóch...
    Oderwałaś mnie na moment od rzeczywistości, Krakowianko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację Anno,piękne sa te słowa...piękne porownanie,jak dwa dzikie mustangi...wolne...

      Usuń
  2. Masz rację, wina z reguły leży pośrodku. Chociaż nie zawsze... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nie zawsze ta strona,ktora jest winna,przyznaje się...
      pozdrówki

      Usuń
  3. Tak trudno powiedzieć ...przepraszam.
    Za komuny to w Dzien kobiet chodziło się na rzęsach:)))))teraz pewnie jest podobnie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak Eluś...bardzo trudno...
      teraz rzęsy już nie te...hahahaha
      pozdróweczki

      Usuń
  4. Dzien Kobiet jest codziennie /smiech/!!!
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście Judytko...i tak ma być,haha

      Usuń
  5. Ale ja wcale nie czuję się winny :P
    A ta cała Verba sprawiła, że tylko początek posłuchałem... i też nie czuję się specjalnie winny z tego powodu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to nie jest post o Smurffie...hahaha
      a Verba...nie znam jej za bardzo,ale ten utwór kiedys usłyszałam i strawiłam...D,
      jako hip hop,może być różnie odbierany,mnie sie podoba...ale jesteś usprawiedliwiony i niewinny...hahaha

      Usuń
  6. Kobietom tez rzadko przechodzi przez gardło przyznanie do winy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście Caddi,nie jest to regułą,ale kobieta czasem zmięknie,facet gra twardziela,trzyma się swojej wersji...ale bywa i odwrotnie,post jest jakby ukazaniem z drugiej,męskiej strony...
      pozdrawiam miło.

      Usuń