sobota, 10 listopada 2012

coś o...facetach :-)

Kiedyś opisywałam  na jakie typy  mężczyźni dzielą kobiety..
Dziś - jak kobiety postrzegają  mężczyzn,czyli jakie są główne ich typy.

Wyczytałam w necie...tak asekuracyjnie tu napiszę..:P
Pierwszy typ(ek):KOCHAŚ
jak sama nazwa wskazuje jest bardzo kochliwy. Będzie zasypywał  czułościami od rana do wieczora.. Kochaś nie potrafi żyć bez miłości. Kocha nawet... swoich przyjaciół i czasem nie potrafi dostrzec granicy między przyjaźnią a związkiem miłosnym.Kocha również ...trójkąty,ale zapiera się...:P. Nic co związane z kochaniem nie jest mu obojętne.Jest to typ bardzo zaborczy, mimo,że kochliwy...ciągle żąda potwierdzeń,że się go kocha...
Drugi typ: BIZNESMEN
to on decyduje,bo zawsze ma kasę.Nie żałuje jej,ale ...ma nad wszystkim kontrolę...dominuje.Ciągle zajęty,ciągle odbierający telefony, parę komorek ma zawsze przy sobie.Nie lubi jak mu się przeszkadza...(często to powtarza w ciągu dnia). Namówic taki typ na wspólny wyjazd - utopia. Zresztą nawet gdyby, to spędzi tam czas przy laptopie i telefonie...
Trzeci typ:WESOŁEK
dowcipny,towarzyski,ciągle coś go fascynuje.Bardzo lubi obiecywac,niekoniecznie spełniac te obietnice...:P, szuka ciągle nowych wrażeń, uciekając przed problemami.Boi się konkretnych ,poważnych rozmów.Na pytanie: porozmawiamy poważnie?....nagle przypomni sobie, że musi wyjśc i coś załatwic...:P
taki wieczny...chłopiec
Czwarty typ: PERFEKCJONISTA
bardzo obowiązkowy,akuratny,dokładny, nie przeklina, zawsze przed spaniem dokładnie układa ubranie w kostkę i równo skarpetki, poduszkę.
Ma wszystko zaplanowane. Pamięta o każdych imieninach w rodzinie i wśród znajomych.
Na uwagi zawsze odpowie spokojnie:czepiasz się szczegółów...:P

Ciekawe, jaki typ najlepszy ?...
Ale czy w każdym facecie nie drzemie któryś z tych...typów? Dlatego nam nie jest tak łatwo...:P
Ale kto powiedział, że będzie łatwo....swoją drogą,hm...



*********************************************************************

na dobry humor:)


20 komentarzy:

  1. Smoczku - a tym z Jeziora - to z kolei tylko balety w głowie....
    :-)))
    Serdeczności z Krakowa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu...to jakiś inny typ - BALETOWY...hahaha
      ale całkiem im to zgrabnie i "lekko" wychodzi..:P
      z Krakowa jak widze mnie pozdrawiasz...czyżbyś odwedzała to miasto właśnie?

      Usuń
  2. Ciekawa typologia, ale jak to w życiu w każdym z nas (facetów) jest po trosze z każdego opisanego typu. Ważne, by kobiety znajdowały w nas to co im odpowiada najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i vice versa Caddi,bo na tym to wszystko polega...Nie ma ideałów...a gdyby były,to nudniejsze było by to nasze życie...
      pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Gdyby tak z każdego typu wybrac odpowiadające danej kobiecie cechy i skleic jej ideał....ale nie ma tak:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,pocieszające jest to,że te cechy są w różnych procentach u każdego i można sobie...coś dopasowac,haha.W miarę potrzeb...:P
      pozdrówki:)

      Usuń
  4. hahaha, podpisuję się pod tym, co powiedziała Ania:))
    Pozdrawiam Smoczycę i wszystkich Jej gości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angie,bo tak to jest,facet to taki mix...tylko pewnych cech u każdego mniej albo więcej...nie da się inaczej,a ideały...w naszych marzeniach...i serialach,haha.
      Pozdrówki miłe:)

      Usuń
  5. Zabrakło mi jednego typu.
    Nazwałabym go Przyjaciel.
    Taki co to przytuli, wysłucha,
    pogada,łzę otrze, doda otuchy.
    Jest kiedy trzeba, na dobre i złe.
    Z którym konie można kraść
    i powędrować można na koniec świata.

    Ech... chyba trochę poniosła
    mnie fantazja. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violuś,ja tu o złych typ(k)ach pisze,trochę humorystycznie...:P))
      przecież wiem,że są tacy,o których Ty napomknęłaś...
      pozdrówki miłe;)

      Usuń
  6. "czepiasz się szczegółów"... tak, to by nawet do mnie pasowało... tylko jest jeden problem... galoty rzucam byle gdzie i można to różnie nazywać, ale "złożenie w kostkę" nie jest to na pewno...
    pozdrawiać :))...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. diabeł tkwi w szczegółach jak wiadomo..::P
      a pro po galotów,to może nie jest to złożenie w kostke,ale...rzucenie na "kupę",tych poprzednio rzuconych...:P)))
      to też jest ważne,by je potem znaleźć rano...:P)))))
      pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Perfekcjonista :) Tylko te daty imienin mi nie pasują, nie pamiętam. A może wszystko po trochu. Sam już nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zbyszku,każdy normalny facet jest takim...miksem,czyli wszystkiego po trochu...haha.
    daty imienin zapominasz?a to wstyd...:P)))
    ja zawsze pamiętam,przynajmniej o połowie moich znajomych...:P))))))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cholera Krakowianko z kim Ty się spotykasz. Zaczynam się o Ciebie bać.

    Chociaż ja uważam, że kobiety przesadzają. Odwiedziła mnie ostatnio przyjaciółka. Trzy dni sprzątałem bo wiedziałem jak nie lubi bałaganu. I tak usłyszałem, że normalni ludzie tak nie żyją i wyszła. Po kilku minutach wróciła z pełną torbą detergentów i zabrała się za sprzątanie. Po dwóch godzinach stwierdziła.
    -No teraz możemy sobie usiąść.
    Bałaganu też nie lubię, ale bałagan twórczy, no to co innego:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kacprze,oj tam,oj tam,różnych typków się na drodze spotyka,ale smok czujny...haha
      Twoja przyjaciółka chciała dobrze,nie wyczuła bałaganu twórczego?...:P
      No ja jestem inna,facet ma ręce?ma,to ja miałabym mu sprzątac?...o nie,no chyba,że razem -ja bym była od...logistyki...haha.
      Poza tym,ja też ostatnio działam na zasadze:co masz zrobic dziś,zrób jutro,chyba to ten wiek...:P)))

      Usuń
  10. Witaj
    Mężczyzna powinien być przede wszystkim przyjacielem kobiety.
    Nie ma ideałów, zatem lepiej ich nie szukać.
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Morgano,to powinien byc przede wszystkim przyjaciel,jak się szuka ideału...to można wejśc w ślepy zaułek...:P
      Pozdrówki:)

      Usuń
  11. Oj nie jest nam łatwo:))) Ja sądzę, że faceci to jedno wielkie zamieszanie z poplątaniem:))) I jeszcze mówią, że to kobiet nie da się zrozumieć!!!:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz Violu rację,faceci są mieszanina ...wybuchową nieraz,siedzimy na beczce prochu...:P)))jakie my jesteśmy w sumie ...odważne..:P
      pozdrówki miłe:)

      Usuń