poniedziałek, 25 czerwca 2012

Niewidzialna dłoń

Za krokiem krok
Taka trasa okno - drzwi
Wciąż z kąta w kąt
Taki sposób na złą myśl
Nie pierwszy raz
Kiedy sen przypomniał cię
Nie pierwszy raz
Kiedy strach obudził mnie

Niewidzialna dłoń
Ochroni mnie
Od złego w czarny dzień
Niewidzialna dłoń
Osłoni mnie
To jedno zawsze wiem
...
/fragm/



siedzę wsłuchana ,podziwiam ...przeżywam....znowu.
przypomniałam sobie ten niesamowity występ,choc to dawno już było...
dziecko,a jaka dojrzałośc wewnętrzna,emocjonalna ...oprócz wspaniałego głosu.
Jakby piękny tekst tej piosenki był dla niej pisany...choc to przecież ...mała 10 letnia dziewczynka.(na tym występie).

Są piosenki,utwory, które "chwycą za serce".Ta chwyciła mnie...i nie chce jeszcze puścic...

 Są chwile,w których jakby czujemy "siłę wyższą",czyjeś niewidzialne ręce...niewidzialną ochronę.





 

34 komentarze:

  1. Piosenka chwytająca za serce.Kto chce niech sie śmieje ale ja wierze bardzo wierze ze taka niewidzialna dłoń istnieje!Normalnie sie wzruszyłam.Pozdrawiam Marysiu serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niesamowita jest...można tak słuchac bez końca...ja tez wierzę,że są przypadki dające do myślenia o takiej dłoni...
      pozdrówki miłe:)

      Usuń
  2. Przepiękna wzruszająca piosenka w wykonaniu tej dziewczynki.Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz posłucham...Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko,tego się słucha ze wzruszeniem...szczególnie jak to śpiewa ta dziewczynka...ile uczucia w niej...

      Usuń
    2. Miłego weekendu życze bo już jutro sie zaczyna...

      Usuń
  3. wow to się nazywa "dać głos", czy to dziewczę gdzies spiewa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak Kacper pisze "wow" to znaczy,że ...jest "wow"...:P
      miło,ze i Tobie się podoba...
      to dziewczę już jest kobietą,dasz jej nazwisko na YT i kilka piosenek jest...ma swoje piosenki...i dalej piękny głos...
      ja jeszcze lubię jaj"najdalsza z gwiazd"...też tam "dała głos"...:P

      Usuń
    2. "Najdalsza z gwiazd"..Georgina Tarasiuk...

      Usuń
  4. Swego czasu leciał w TVP program "Niewidzialna ręka" w którym mówiono, czego to ta niewidzialna ręka nie zrobiła... to tak se myślę, że to o tym śpiewają :>

    OdpowiedzUsuń
  5. no wiesz,szajbo...kiedyś,kiedy byłam w harcerstwie była taka akcja ,pomagaliśmy starszym ludziom,ale tak,żeby oni nie widzieli kto im pomaga...zostawialiśmy na drzwiach ślad...odbitej dłoni,coś jak znak ZORRO...znak "niewidzialnej ręki"...:P
    to Ci się może z tym pomyliło?:P)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Szajba dobrze gada, jedno z drugim ma związek... była taka telewizyjna akcja, cykl programów za czasów Teleranka osnuta właśnie na harcerskich inicjatywach... w sumie pozytywne to było...

      Usuń
    2. no tak,faktycznie było coś takiego,coś mi sie przypomina...taka akcja pod kryptonimem "niewidzialna ręka",harcerze pomagali starszym ludziom,coś o tym było tez w filmie "Kapitan Sowa na tropie"...chyba...ale fajne wspomnienia...
      ale ja szajbie nie lubie mówic,że dobrze gada...tak już mam:P)))

      Usuń
    3. No i jest czarne na białym, jaka to wredota z Ciebie wylazła :>

      Usuń
    4. ...a ten program zawsze kończył się stwierdzeniem, cytuję "niewidzialna ręka to także ty...".
      W związku z powyższym chyba zmienię nicka na "niewidzialna ręka" - też fajosko, co nie? :>

      Usuń
    5. wredota ?haha...a co myślałeś szajbo,że ja aniołek tylko?mam w opisie,że i diabeł...:P))

      a może zmienisz nicka na "niewidzialne piszczele?"...ręki tam nie widac raczej...hahaha

      Usuń
  6. Stało się coś dziwnego. Otóż odsłuchałam też drugi klip i nagle polubiłam Natalię Kukulską, a dotąd miałam z tym problem.
    Tak, to piękna piosenka.
    Pięknych snów, Krakowianko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno,ja też dzięki Georgini polubilam Natalię,bo nie jestem jej zbytnią fanką...ale ten utwor jest piękny...masz rację.Ja go teraz odkryłam...
      Miłej nocy Anno:)

      Usuń
  7. Nie znałam, ale już znam. Świetny głos, tekst i w ogóle. A za oknem cudna pogoda. Słonko grzeje, wietrzyk wieje, a ja słucham dzieweczki. Buziaczki, Marysiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i luzik...wzruszenia i takie tam...:P)
      pozdrówki Azalio:)

      Usuń
  8. Kukulską lubiłem zawsze, godna córka swojej mamy... tylko strasznie rzadko mam okazję posłuchać... akurat fajnie, że mi taka okazję zapodałaś...
    ja naprawdę nie mam klapek na oczach, że tylko death metal jest na świecie...
    pozdrawiać :))...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzupełnię... "Szansa na sukces" tak naprawdę nie była nowym pomysłem... pierwszy w Polsce zaczął prof. Aleksander Bardini... wylansował kiedyś kapitalną dziewczynę, która wygrała Opole, które miało wtedy dość wysoka rangę... ale zniknęła... potem Wojtek Mann zrobił "Szansę" i nagle Steczkowska wypłynęła znakomicie interpretując Korę... potem poszła lawina takich programów... czasem puste show, czasem mamy okazję posłuchać lub pooglądać perełki... tak?...

      Usuń
    2. wiesz...jednak Anna Jantar więcej miała tego"czegoś",Kukulska owszem,ma ladny głos,ale...to już nie to.Tu pokazała klasę.
      Pamiętam te programy z Bardinim,a "szansa na sukces" teraz idzie w niedzielę,są właśnie te powtórki i złapałam tę z Georginą...i postanowiłam,żeby tu ją zapodac,bo super śpiewa.Steczkowska też z "szansy" wypłynęla niesamowicie śpiewając "Buenos Aires".
      No i mamy szansę posłuchac perełek...tak.Kasia Stankiewcz z Varius Manks tez stamtąd...

      Usuń
    3. nie zapomnę, jak Wojtek zrobił "Szansę" z /RIP/ Markiem Grechutą i wystąpił tam pacjent w mundurze SA z koalicyjką... zaśpiewał/?/ wtedy zachrypłym semigrowlem "i ty, właśnie ty, będziesz moja damą"... mało się nie posikałem wtedy ze śmiechu...

      Usuń
    4. właśnie...zdarzają się tacy z przypadku,chyba brak im jakiejś samokrytyki...ale można się potem pośmiac...pamiętam występ takiego blondyna,śpiewał K.Krawczyka"ostatni raz zatanczysz ze mną",stał na rękach,wygłupiał się,pytał Krawczyka,czy mu się jego występ podoba...normalnie komedia...haha.Ale śpiewał dośc dobrze...potem w finale Krawczyk go wystawił...też rozśmieszyl publicznośc niesamowitym luzem...:P)))

      Usuń
    5. bo w sumie chodzi o luz... pamiętam pewną sympatyczną i bardzo ambitną Panią, która śpiewała coś Kukiza... nie do rymu, nie do taktu to było, ale razem z Kukizem zaśpiewała na koncercie finalistów...
      nieważny cel, ważne jechanie...

      Usuń
  9. Witaj Marysiu, dzięki za miłe jak zawsze odwiedzinki i nowe namiary. Dawno mnie nie było na blogowisku i widzę, że są problemy z Onetem. Wiele osób ucieka i szuka sobie nowego miejsca.
    Georginę bardzo dobrze pamiętam z Szansy i na mnie też zrobiła wrażenie tym pięknym, dojrzałym głosem. Życzę jej, żeby ten cudowny głos mógł długo brzmieć i żeby osiągnęła w Polsce wspaniałą karierę.
    Dziękuję Ci za przypomnienie tego występu. Zostawiam ciepłe serdeczne myśli.
    Marysia z kwiatów majki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Marysiu za odwiedziny,tak,Georgina ma bardzo mocny glos,dużej kariery jeszscze nie zrobiła,chociaż jest znana i śpiewa...
      Pozdrówki:)

      Usuń
  10. JA nie ma tu co komentowac bo ja się z Toba zgadzam ,a to nudne przecież..ta zgodnośc zdań, to dopiero moze dobić (p) :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale i tak mi miło,że podoba Ci się Aniu...zatem słuchajmy jej śpiewu...:)

      Usuń
  11. Piosenka piękna, jednak
    zdecydowanie wolę wersję oryginalną Natali.
    Georginia ma dobry głos i świetnie interpretuje
    ale ma małe problemy z dykcją i to mi nieco
    przeszkadzało w początkowym okresie jej kariery.

    Jeśli chodzi o dzieci śpiewające to podobała mi się:

    http://www.youtube.com/watch?v=HbwsYUREQBQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno masz rację Violu,jednak Georgina,jako dziecko,potrafiła w tych piosenkach przekazac wielkie emocje..dojrzałośc emocjonalną...przeżywa się jej wykonania,bez względu na dykcję.
      Dzięki za klip,jest też super...to takie perełki,wyłowione dzięki tym programom.
      pozdrawiam milutko:)

      Usuń
  12. Wiesz, że ja doskonale pamiętam występ tej 10 letniej dziewczynki? Byłam zachwycona.
    Serdeczności smoczku podwawelski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Stokrotko...jury na planie też jak widac na filmiku...było zachwycone,konsternacja totalna...:P

      Usuń
  13. Piekny blog, az miło czytać. Szkoda, że Viola krytykuje, może sama zaśpiewasz, jak wnioskuje masz nadzwyczajne zdolności?
    Czy pozwolisz Krakowianko odiwdzać Twój blog?

    OdpowiedzUsuń