czwartek, 18 września 2014

pozytywna energia,mimo wszystko :)

 Powoli odchodzi LATO ...i zaczyna to do mnie WRESZCIE docierac.:)))

Wokoło  mix kolorów, pięknie jest, dostrzegam to mimo naprawdę WIELKICH rozkopów w moim mieście. Koło mojego bloku z dwóch stron wymieniają chodnik...idę do autobusu trzecim wyjściem, wyznaczonym barierkami ...szczęśliwa, że jakoś dojdę...mogliby tu kręcic jakiś wojenny film,pełno gruzu...na przeciwległej ulicy to samo, krajobraz...jak po bitwie.
Mimo tego,dostrzegam piękno przyrody letnio-jesiennej, ostatnio właśnie uwagę moją zwróciły piękne krzewy, które "namierzyłam" komórką.Wysiadłam na tę okolicznośc przystanek bliżej...Nie wiem , nie znam nazwy, może ktoś z Was zna...ale zauroczyły mnie. Takie "jarzębinki".



Jakaś taka pozytywna energia weszła we mnie...na pewno dzięki pogodzie, ale byc może też...z kupna nowych butów ?...no nie wiem...


Jak pozytywna energia, to i taka muzyka, wiadomo z jakich lat....:)))






12 komentarzy:

  1. Piękna pogoda to jedno Marysiu.
    A fajne buty to sprawa najważniejsza z najważniejszych.
    Pozdrówki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Jadziu,są sprawy ważne i te...najważniejsze..:))))
      pozdróweczki:)))

      Usuń
  2. Nowe buty zawsze poprawiaja humor /smiech/!
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie Judytko,co w tych butach jest takiego...hm...:)))

      Usuń
  3. To do butów kup sobie kijki i nie będziesz musiała jeździć autobusami. Z poziomu pieszego wszystko lepiej widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dzięki dobry człowieku za radę...D
      ale na pewno pieszy inaczej postrzega,jedynie troche dłużej mu schodzi to ...postrzeganie...D

      Usuń
  4. Witaj :)
    To Ognik szkarłatny, mam taki, tylko z żółtymi owocami- piękny :)
    Pozdrawiam mile na cały nowy tydzień :) jesień ma swoje uroki i barwy niepowtarzalne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jaka ulga,dzięki Morgano...czyli ten piękny krzew ma tak ognistą nazwę,piękny jest,to prawda...i jak piszesz,jeszcze w innych odmianach.Jesień zaczyna sie odkrywac....
      pozdrawiam miło:)

      Usuń
  5. Ok Krakowianko;)) Chwyc mnie az reke, mam teraz takiego speeda, ze wlosy Ci deba stana i sie nie poloza.....przekazuje Ci moc:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wooow...to teraz będzie super speed z turbodoładowaniem,włosy na suficie...hahaha...łapie za ręke zatem...dzięki:)))
      i nagle rozległ się grzmot...D

      Usuń
  6. Pozytywna energia raz w nas jest a raz jej niema.Ja zdecydowanie wolę otaczać sie ludzmi którzy mimo ciężkiego życia potrafią się uśmiechać.
    pozdrowionka dla ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj wiem jak nowe buty mogą poprawić nastrój, wiem! :))))))
    A lato tego roku faktycznie było wyjątkowe;)

    OdpowiedzUsuń