sobota, 29 grudnia 2012

przed nami...Nowy Rok

Rok przestępny się kończy, przed nami Nowy Rok 2013.
Nie wiem jak Wam, ale mnie bardzo szybko tak w ogóle leci czas, tydzień za tygodniem i tylko to niepokoi. Może rok 2013 będzie lepszy i choc troszkę  w o l n i e j s z y? Takie mam nietypowe zyczenie...:P.
Szczególnie wolno powinien leciec czas letni. Bo ja jednak tęsknię za latem...:)

Ostatnio na YT znalazłam odpowiedź na pytanie, które zawsze mnie nurtowało, kiedy byłam dzieckiem: skąd św. Mikołaj bierze prezenty, które wozi w worku po świecie dla dzieci...Odpowiedź jest taka prosta...:P
Swoją drogą, hm, ze świętością nie bardzo ma wspólnego jakby, ale intencje miał na pewno dobre...:P



W Krakowie lekki mrozik, nie ma niestety śniegu, a więc i troszkę bez uroku te święta, ale...zima przecież jeszcze trwa...:)
Taką prawdziwą zimę można sobie wyobrazic w górach...bo tam jest najpiękniejsza,chociaż przyznam się, że przyzwyczajona do miejskiego życia, do jego wygód, nie chciałabym chyba na stałe mieszkac w górach. Zima jest tam piękna,ale...na pewno cięższa do przeżycia dla mieszkańców.



********************************************************************

 ostatnio polubiłam polską wersję Last Christmas :)



Nowy Rok ku nam zmierza
poprzez morza, góry, lasy
oby przyniósł dużo zdrowia
i w budżecie więcej kasy


Tego Wam wszystkim życzę :-)





25 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego na cały Nowy Rok z serca życzę :)
    Pozdrawiam najcieplej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas, Pan Czas... jest jak młyn, który miele minuty, godziny, dni, miesiące i lata. Żebyśmy mogli choć dzień dodać do swoich dni, ale nic z tego.

    Podoba mi się to, co napisała u siebie na blogu Judith, że nie mamy możliwości nic dodać, ale możemy dany nam czas wypełnić lepiej i intensywniej.
    Tego Ci życzę, Smoczyco:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to jest wspaniałe motto Caddi,żeby potem miec co wspominac,na jesienne wieczory:)
      Nie możemy dodac dni,ale możemy dodac cos do każdego dnia...to na pewno możemy.
      Pozdrawiam miło:)

      Usuń
  3. Gdybym mial zaczac zycie od nowa i przezyc je jeszcze raz,to......niczego bym nie zmienil.Ani jednego dnia,ani godziny,ani minuty.Zadnej decyzjii,zadnej przebytej drogi.Kochalbym tak samo.I w nowym roku tez tak chce kochac.Chce rowniez otrzymywac to samo,co otrzymywalem do tej pory.Chce,zeby moja najwieksza i jedyna przyjaciolka....moja ukochana zona,kochala mnie dalej tak samo.Moja zona jest moja przyjaciolka.Dziwne prawda,krakowianko ?I to juz trwa 34 rok ( w malzenstwie ).Jestem szczesliwy,bo kocham i jestem kochany.I tego zycze Tobie i wszystkim czytajacym.Julek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę,jaki szczęśliwy człowiek...:)
      Na pewno szcześcia rodzinnego Ci zazdroszczę,ale to taka dobra zazdrośc Julku,miło,ze wpadłeś.
      Moge tylko życzyc Tobie ,żeby Nowy Rok był dalej taki szczęśliwy dla Ciebie:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Smoczku kochany dziękuję za zyczenia.Tobie również życzę wszystkiego co dobre w Nowym Roku.Wszystkie troski niech pójdą sobie od ciebie.I jeszcze wiesz czego ci z całego serduszka życzę nie??:)))
    Fajne chłopaki ci którzy spiewaja polska wersję:))))
    Popędżmy smoczku w dal saniami....Góry i owszem ale latem.Zimę lubię ale przez okno.kiedy jest mi zimno zaraz jestem nieszczęśliwa:)))

    Ps.Osobne pozdrowienia dla wszystkich twoich gosci.do pozdrowien dołanczam zyczenia SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Eluś,Tobie również zycze Szczęśliwego Nowego Roku,wiele Radości:)

      Usuń
  5. Zapmiałam napisać ze bombowy pomysł z twoim zdjęciem!kurcze jak ty to zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest taki program,który znalazłam na blogu Azalii,ma go z boku,w linkach...tylko ciii...:P))))

      Usuń
  6. Życzę Ci Krakowianko tej kasy:-) mikołaj nissamowicie walczył o prezenty dla dzieci, był zdeterminowany na maxa, a ochroniarzom niewątpliwie podniósł ciśnienie...se chłopaki pobiegali hahaha...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on tak sobie zwyczajnie wszedł do sklepu i wkładał z półek do wora...i chciał wyjśc....haha.Temu dziecku w sklepie tez podał zabawkę z wora,jak to Mikołaj...:P))))
      a ochroniarze mieli co robic...to fakt...
      tylko nie pokazuj Marie tego filmu...:P))))

      Usuń
    2. Dopiero kiedy komentarze o bombce poczytałam to zauważyłam, ze bombowa z Ciebie niewiasta:)
      Marie z pewnością tego filmu nie dam obejrzeć. To by się narobiło.
      Udanej zabawy Krakowianko, tylko nie baw się w Mikołaja w sklepie z zabawkami dziecięcymi:-)

      Usuń
  7. Śliczna bombka :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to seria ...limitowana,haha
      Szczęśliwego Tobie również:)

      Usuń
  8. Ale Ci ładnie w tej bombce. Marysiu, dobrego Nowego Roku życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Azalio...masz w tym swój udział,pośrednio,haha.

      Usuń
  9. O! widzę, że opanowałaś nowy program. Bombka bombowa:-) i takiego roku Ci życzę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiszę sobie w bombce zamknięta...haha
      jak to teraz Kacprze można się bawic zdjęciami,co za czasy,dzisiaj w bombce,jutro na szczycie Himalajów...:P
      pozdrówki:)

      Usuń
  10. Smoku Kochany:)
    Mój syn zameldował, że " jest cholernie zimno i smog"( nie smok, nie mylic! ;)))
    Troche żałuję, że nie pojechałam z nimi do Twego pięknego grodu, ale wiesz, ja już nie mam 20 lat ( niestety) i nie mogę raczej zimą rozbijać się tramwajami i autobusami . Moi pojechali autobusem z Wrocławia do jakiegoś hotelu w Krakowie około " 12 minut taksówką od centrum"
    Chyba dobrze im załatwiłam, bo jak usłyszałam, że w centrum doba teraz w okresie świąteczno- noworocznym kosztuje od 800 zł za dwuosobowy pokój, to...to wiesz ;)))
    Jutro jadą do Wieliczki. Krakusku, dasz wiarę, że choć byłam chyba ze trzy razy w Twych okolicach, nie byłam nigdy w Wieliczce?
    Trza to nadrobić!
    I koniecznie wypić jakąś kawę z Tobą w Krakowie!
    :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to Angie...na wiosnę meldujesz się w Kraku i idziemy na małą czarną...:P
      Fakt,teraz hotele w centrum drogie...:(
      pozdrówki:)

      Usuń
  11. Krakowianko, świetne życzenia - zdrowia i kasy, skąd wiedziałaś? :)))
    Bombka bombowa, a na tę kawkę do Kraka, to ja też chętnie bym dołączyła:)))
    Życzę Ci, Krakowianko, w nowym roku spełnienia wszystkiego, czego sobie najbardziej życzysz!:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Krakowianko! Niech Ci się w tym 2013 (ale nie przestępnym, więc nie pechowym) spełni wszystko co sobie wymarzyłaś! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Lato przyjdzie... Ty w tej kolorowej slicznosci... I nie wiem, ktra z Was piekniejsza...
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby wskazówki zwalniały choć na chwilę:) Wszystkiego dobrego na ten nowy rok życzę:)

    OdpowiedzUsuń