czwartek, 31 lipca 2014

tam, gdzie dwie BABY sie spotkają...

Już za parę dni,za dni parę,wezmę plecak swój...i gitarę...stop...wykreślamy gitarę,bo ja tylko podobno na nerwach gram najlepiej...D
Znamy tę piosenke wakacyjną...a ja sobie ją nucę,bo właśnie za pare dni biorę plecak swój...i jadę na parę dni TAM, gdzie kiedyś zatrzymałam swe marzenia...

Zdjęcie z netu w pełni oddaje piękno tego miejsca...które mam zamiar zobaczyć na własne oczy.

                                             Babia Góra

Czasem marzeniom trzeba pomagać, łapać pewne okazje.Ja złapałam, nie na długo,nie za drogo...ale i tak się cieszę.;-)


Nadszedł więc czas na odpoczynek...i przede wszystkim postanawiam sobie :

- NIE MYŚLEĆ o pracy /no dobrze, koleżance powiedziałam ,że jakby co niech dzwoni , jak BARDZO pilne/- obiecała, że jak będzie WIELKA premia,to napisze sms, no to mam to z głowy..
- MYŚLEĆ ale np.o tym, jaką trasę obieramy po śniadaniu...czy 3 godzinną,a może 5-cio?...to znaczy ze stanem mojej nogi, a raczej pięty "kowbojki" , to raczej trzeba COŚ  NIECOŚ dodać do czasu trasy by osiągnąć cel...ale zaparłam się...
- leżeć do góry brzuchem jak będzie na to ochota...
- łazić bez celu
- łazić do celu
- niedużo jeść  /jak wrócę do pracy mam usłyszeć,że ...o dziwo zeszczuplałam /
i takie tam...

A najważniejsze...budzić się co rano i widzieć...WIADOMO...:)



nie wiem dlaczego, ale ta piosenka w wykonaniu U.Sipińskiej zawsze mnie wzrusza.

***

a na wakacje utwór lekki i przyjemny, z dawnych lat...




Życzę Wam Wszystkim udanych urlopów, gdziekolwiek będziecie.:-)


13 komentarzy:

  1. Marysieńko - Smoczyco - przede wszystkim luziku totalnego Ci życzę!!!!!!!
    Pięknych wędrówek, nicnierobienia, wysypiania się, radości, śpiewu na ustach.
    Ahoj Przygodo!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu...Ty zaczęłaś u siebie luzikiem...ja pójdę tym tropem...hahaha
      matko...jak sie nie roztopie...bo upały....

      Usuń
  2. Pięknego urlopu życzę, ja tez za dwa dni jadę na długi urlop. Niech humor dopisuje, pogoda sprzyja. Do zobaczenia po wakacjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Alinko...do zobaczenia zatem,w dobrych humorach oczywiście!

      Usuń
  3. Dzięki za ten klip z Sipińską, Krakowianko.
    Dobrego odpoczynku i wspaniałej przygody! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sipińska jest moją ulubioną piosenkarką z tamtych lat...
      dzięki Anno:))

      Usuń
  4. Właśnie wróciłam z urlopu.Odpoczywaj i relaksuj sie ile się da!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Eluś...za pare godzin mnie tu już nie będzie...ale będę TAM...HEJ!

      Usuń
  5. Wypoczywaj Krakusku Kochany!!! I absolutnie nie myśl o pracy i wszelkich obowiązkach! Chodx sobie bez celu i z celem, rób to / i jak lubisz!
    Całusy!
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Angie...zaczyna sie wreszcie luzik...tak długo oczekiwany...a praca...juz nie wiem o co chodzi...:))

      Usuń
  6. Witaj :)
    Urlop przede mną, ale Tobie życzę udanych wojaży :)
    Pozdrawiam mile ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to czekam na relację ze wspinaczki okraszoną rzecz jasna zapierającymi dech zdjęciami :)
    Wakacyjnie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Krakowianko
    Jak ja tęsknię za górami. Może w tym roku wpadnę tam na chwilę?
    Pozdrawiam sierpniowo

    OdpowiedzUsuń