środa, 11 września 2013

Wspomnienie

Nie wiem dlaczego,ale zawsze kiedy nadchodzi JESIEŃ...lubię Go słuchać

kiedyś nie byłam Jego fanką...przyznaję
przyszedł czas na to później
i jestem już i będę NA ZAWSZE
wsłuchana w ten wspaniały GŁOS
może kiedyś...dużo straciłam
nie wiem
nadrabiam ciągle i wciąż

i za każdym razem od nowa Go odkrywam...
za każdym razem...INACZEJ



w tym wyznaniu...odnajduję ten niesamowity głos szczególnie...



WSPOMNIENIE...to jeden  z najpiękniejszych utworów o jesieni...
to wspomnienie naszej młodości...
zaśpiewane tak delikatnie, przez artystę o tak potężnym głosie świadczy o jego prawdziwym,wielkim talencie.

 

Mimozami, wrzosem... i Niemenem, jesień się zaczyna...

30 komentarzy:

  1. Kiedyś to ja się zastanawiałem co moi koledzy w nim widzą, ale przyszedł czas, że i ja dorosłem. Za to interpretacja jego córki, mówię o końcówce nie podobała mi się. Nawet jeśli miała rację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do utworów Niemena potrzebna jest dojrzałośc emocjonalna,widocznie nie byliśmy na tym etapie Kacprze...ale dojrzeliśmy i całe szczęście...:P
      co do interpretacji,myśle,że chodzi Ci o "Dziwny ten świat" w wykonaniu Natalii Niemen...w pełni się zgadzam z Tobą,nie ten głos,nie te emocje,nie ten przekaz,choc intencje dobre:)

      Usuń
  2. Z Niemenem jestem zaprzyjaźniony od 1970 roku, kiedy to starszy brat przywiózł z Poznania kilka płyt z jego nagraniami. Od tamtego czasu towarzyszy mi z mniejszym lub większym natężeniem w różnych chwilach życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo czasem potrzebujemy takiej muzy,by tam gdzieś głęboko zapadła,w danej chwili,w danym miejscu,w skupieniu ,jeśli chodzi o Jego utwory nastrojowe,chociaż z pazurem...

      Usuń
  3. Po jego śmierci nie mogłam się uspokoić przez tydzień... Kocham Niemena.
    Cieszę się, że Ty też go lubisz, Krakowianko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi Anno,rozumiem Cie doskonale...

      Usuń
  4. Mam to samo. Coś jest magicznego, jesiennego w tym głosie. Więc, mimozami jesień się zaczyna... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie Zbyszku,jesień przybliża nas do utworów Niemena...coś w tym jego głosie jest...
      tak,mimozami jesień się zaczyna...:)

      Usuń
  5. Kochałam, kocham i nigdy Go kochać nie przestanę!
    Szczególnie za "Tylko Ty"czyli Klęcząc przed Tobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotko,to jest przepiękne wyznanie miłości, za każdym razem słucham go w skupieniu i przeżywam inaczej,jest niesamowitym utworem...

      Usuń
  6. Marysiu, i ja dzisiaj o Jego mimozach wspomniałam. Pozdrawiam jesiennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi Azalio,Niemen jest z nami,w nadchodzący jesienny czas...zawsze ktos coś dla siebie znajdzie w jego twórczości...

      Usuń
  7. Czasem stawiał na nogi, czasem - zwyczajnie przynudzał - ale za serce to potrafił chwycić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą Brunecie...coś było w Jego głosie i utworach,w większości nie przynudzał,ale jak każdy artysta tej miary,mógł sobie i przynudzic...:P)))

      Usuń
  8. Ja jakoś nie mogę zaakceptować jesieni nadal jestem myślami i sercem w lecie i na wakacjach . Słucham wakacyjnych piosenek i nawet parę postów jeszcze w temacie letnim napiszę . PRECZ Z JESIENIĄ ! Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też Iv jestem myślami przy lecie,ale juz widze jesień w Kraku,krajobraz juz jest jesienny...

      Usuń
  9. Chyba też napiszę kiedyś swoje wspomnienie o Niemenie, lubię go słuchać już od wielu lat, chociaż od momentu pojawienia się YT wciąż odkrywam trochę mniej znane utwory Niemena, które dla mnie są swoistymi perełkami, jak np. ten utwór:
    http://youtu.be/q7e8_UZzYC0
    Pozdrawiam zasłuchany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękny utwór zapodałes,też go niedawno odkryłam jak i inne...to fenomen jego twórczości,jakby nie do końca odkryty...inna strona,jakże piękna

      Usuń
  10. Na to wszytko najlepsza piosenka, która łączy wszystkie pory roku.
    Soyka
    http://www.youtube.com/watch?v=_VqH_UncFa0

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje ostatnie wspomnienie o Niemenie to napis na Jego plycie nagrobnej: Nie zal nic, a zal tak wiele...
    Serdecznosci jesienne
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym zdaniu,tak wiele treści się zawiera..o Nim...

      Usuń
  12. witaj miło:)
    tak,to taki uniwersalny utwór,z drugim dnem,bardzo ładny,dziękuję:)
    bardzo dobra jest też wersja Łobaszewskiej...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze, Smoczko, byłem fanem Niemena. Miałem wszystkie jego winylowe płyty i potrafiłem zaśpiewać prawie wszystkie jego piosenki. TNa artystę tego olbrzymiego formatu długo jeszcze przyjdzie nam czekać!
    całunki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie z Tobą Klaterze,jeszcze długo bedziemy czekac na tej miary artystę...

      Usuń
  14. A słowa:
    Dziwny jest ten świat...
    wciąż aktualne. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i będzie aktualne do końca świata i jeden dzień dłużej...Violu:)

      Usuń
  15. Poeci zwykle dziwią się wszystkiemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam,haha...ale jak świetnie im to wychodzi,zauważ....tak niezwyczajnie...p)

      Usuń
  16. A to na poprawkę jeszcze mało co nieco :)
    http://www.youtube.com/watch?v=YKlbJnAGOHQ

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo go lubię, chociaż nie wszystko... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń