poniedziałek, 16 września 2013

nic mnie już nie zdziwi...(?)

Idzie nowe...czyli nic mnie już nie zdziwi...

Idzie nowe, a chodzi mi o nowy kanał w tv amerykańskiej, przeznaczony wyłącznie dla...psów ./TU/
Tak, głównie dla psów, które zostają same w domu, podczas gdy ich właściciele są w pracy.
Pies nie może się nudzić,bo wiadomo...buty ,ściany, tapety...idą wtedy w ruch...P
Przewidziane są głównie programy wyciszające,relaksacyjne...
Nie wiem jeszcze jak to będzie z obsługą pilota...ale może doczytam kiedyś...P

Najgorzej może być wtedy, gdy piesek tak polubi te swoje programy,że...nie wypuści wtedy pilota z...łapy i co wtedy?
Kto ma pilota to wiemy doskonale, ma władzę...
A tu mecz w tv dla pana ,a tu ulubiony serial dla pani...a psinka siedzi na kanapie i warczy, pilota nie odda, bo ma serial o psiej piękności akurat...

No i jeszcze jedna sprawa...a co z oseskami psimi,jeśli idzie nie dla nich psi program,tylko dla dorosłych psów? 
Na pewno będą podglądać, jak ten...P


                            zdj.z netu /miałam kiedyś podobnego /

No ja tego nie widzę...lepiej dla chomików by było, taki gryzoń o pilota walczyc nie będzie,sami będziemy decydowac ile sobie zwierzaczek oglądnie i pilot byłby znowu...nasz. I władza.

A ja zawsze głupia myślałam, że pies najszczęśliwszy jak ma przestrzeń do wybiegania, a tu szok, fotel i pilot...na topie.


 Muzyka...może jednak relaksacyjna :-)



31 komentarzy:

  1. Nie ma takiego idiotyzmu, na który wcześniej lub później nie wpadną producenci programów telewizyjnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a najgorsze,że to do nas dojdzie,już sie o tym mówi,reklamuje...biznes is biznes jak to mówią...P

      Usuń
  2. To proste, psa się wytresuje i sam będzie włączał panu co sobie będzie życzył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha...a to pan już nie będzie miał siły kliknąc paluszkami w pilota?
      a skąd wiesz Kacprze,czy piesek odda pilota,jak jego serial akurat będzie szedł?...P

      Usuń
    2. Jak się tak naogląda w samotności to z nudów odda, jeszcze podziękuje po psiemu, że będzie chciał mu go ktoś odebrać :-)

      Usuń
    3. i tak na pewno by było,prędzej czy później,hahaha
      masz rację:)

      Usuń
    4. Ano, w końcu z przyjaciółmi należy się dzielić :-)

      Usuń
    5. otóż to!...p

      Usuń
  3. Śmiać się czy płakać?
    Chyba jednak śmiać :))
    Ale wynajdujesz hity, Krakowianko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno,w naszej tv o tym w sumie usłyszałam...i znalazłam w necie odpowiedź...
      chyba jednak można się pośmiac...:P)))
      ale jak zwykle,ktos na tym znowu biznes zrobi...

      Usuń
  4. A rybki w akwarium to co będą w tym czasie oglądać???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie o rekinach...:P)))
      pozdrówki:)

      Usuń
  5. No cóż, najwidoczniej spece od marketingu telewizyjnego odkryli nową niszę dzięki której będą mogli mnożyć zyski... w kapitalizmie nie myśli się ani o ludziach, ani o psach, ani o nietoperzach - myśli się głównie o pieniądzach jakie się zarobi adresując dany program do określonych odbiorców... i tu kryje się odpowiedź, dlaczego taki program w ogóle powstał.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście,że tu o kasę chodzi...o nic więcej...:P)
      pozdrawiam nocą:)

      Usuń
  6. Jak wszyscy to wszyscy i pieski też, a co? Buziole ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak,trzeba rozwinąc pomysły...zwierzaki też,haha
      odbuziakowuję...

      Usuń
  7. Idziemy w stronę dopasowywania do potrzeb. Sa kanały dla dorosłych, dla dzieci, dla wierzących i ateistów, dla kobiet i mężczyzn, dla starych i młodych. Są kanały dla przedstawicieli wszystkich cech charakteru i grup wiekowych i płciowych. Dla każdego coś miłego. Ale człowiek nie z gumy, więc już nic nowego się nie wymyśli. Teraz czas na czworonogi. O pilota się nie martw. Każdy piesek dostanie chip pod skórę i będzie3 sterował myślami. Gorzej, bo podobno pieski nie myślą abstrakcyjnie. Jak który przez nieuwagę wejdzie na kanał dla kotów, to może być różnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak...to wtedy będzie koniec świata...dziki zachód,hahaha,mieszkanie do remontu...P

      Usuń
  8. Czego to ludzie nie wymyślą... Może będą niedługo telewizory na szczeknięcie i pilot będzie zbędny :) Cudne zdjęcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz mnie nic nie zdziwi...P
      a psiak na zdjęciu śliczny...lubię wilczury

      Usuń
    2. A dziś u mnie pogoda pod psem, ech, ta jesień... :)

      Usuń
    3. może powiem inaczej....pogoda barowa,haha,żeby nie było na te pieski...:)
      w Kraku tez pochmurno:)

      Usuń
  9. Buhahahaha :) a jak pisałem że Ameryka to kraj durniów, to mnie wszyscy ochrzaniali :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakis Ty nietolerancyjny...hahaha,ale ja też,w tym wypadku...P

      Usuń
    2. a czy ja kiedykolwiek pisałem że jestem tolerancyjny? :)

      Usuń
    3. naprawdę jaki jesteś,nie wie nikt,nawet sam Ty,może gdzies tam,na dnie,lezą pokłady tolerancji...tylko nie mogą się przebić ,coś je blokuje....P

      Usuń
  10. Psia tv, pieskie życie i pogoda pod psem...
    uSciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i wszystko na te biedne psiaki...P
      pozdróweczki:)

      Usuń
  11. A moja psina zajęła jeden z foteli przed telewizorem... co więcej - lubi popatrzeć na psy w telewizji;)
    Tym pilotem, to jednak mnie mocno wystraszyłaś;)))
    Na szczęście - nie oglądam tv, ale tak w obawie o domowników...:)))
    Serdeczności zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń