sobota, 2 lutego 2013

ach te dzieciaki...

Dzieci to zawsze wdzięczny temat, do filmowania na przykład, są naturalne, spontaniczne, często nas zaskakują.
Na pewno lubią muzykę, lubią tańczyc...i wcale do tego nie są im potrzebne bajkowe utwory...:P
Zaczynają już tańczyc te najmniejsze, "pampersiaki" ..:P))))



nieco starsze są też...przesłodkie:)




Filmiki znalezione w necie.

********************************

ten mały "szkrab" powyżej, w zawadiackim kaszkiecie, przypomniał mi pewien zespół....:-)



25 komentarzy:

  1. A te "na czasie" widziałaś? O ile oryginał nie do strawienia dla mnie, to maluchy wymiatają ;)
    http://www.facebook.com/photo.php?v=334070763372102
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawałeczku,cudowne!...maluchy wymiatają na maksa...hahahahaha,dobrze,że siedziałam mocno:P))
      masz rację oryginał nie do strawienia...:P
      dzieci bardzo chcą tak samo jak na ekranie...haha

      Usuń
  2. Maluchy najwdzięczniej wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj miło Brunecie:)
      masz rację,maluchy są the best!

      Usuń
    2. szczere, w przeciwieństwie do dorosłych

      Usuń
  3. Wszyscy kiedyś byliśmy dziećmi. Niektórzy nadal nimi są. A inni będą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urdenie,co za filozoficzne podejście...:P
      ale coś w tym jest,wszystko kręci się wokół dzieci...
      :-)

      Usuń
  4. Krakowianko, przypomniałam sobie mojego Najmłodszego - nie potrafił chodzić, ale trzymając się stołu tańczył, jak ten "pampersiak", zresztą zamiłowanie do muzyki mu pozostało - cały czas coś podśpiewuje!:)))
    A piosenką Rubettes'ów sprawiłaś mi wielką radość - co to był za przebój! Mój nr 1 z czasów szkolnych!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doskonale Cie rozumiem Even,mój maluszek też podrygiwał trzymając się szafki,haha...fajne wspomnienia,teraz możemy to sobie przypomniec...:P
      jedynie pampersy były gorszego gatunku...:P)
      The Rubettes to był jeden z moich ulubionych zespołów tamtych lat,słodkie urwisy...haha
      pozdrówki :)

      Usuń
  5. Hej Crackie :)
    A tę parkę widziałaś?
    http://youtu.be/31bKjkB4ZIc
    Ciekawe jak oni będą tańczyć powiedzmy za 15 lat jeśli teraz reprezentują taki poziom? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Smurffik:)
      jestem OCZAROWANA jeszcze czegoś takiego profesjonalnego w wykonaniu dzieci nie widziałam...nie-sa-mo-wi-te!
      dzięki za link:)

      Usuń
  6. Krakusku, przypomniałaś mi, ze mam gdzieś na jakiejś starej kasecie moją Małą W. jak z pętem kiełbachy w ręku podryguje w rytm disco!
    :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo dzieci lubia muzyke i taniec!...:P

      Usuń
  7. Dzieci potrafia...a nam sie wydaje, ze one sa glupiutkie. One sa niesamowicie utalentowanymi obserwatorami otoczenia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i robia to Aniu niesamowicie...z wszystkich swoich sił,jak ten "pampersiak",haha

      Usuń
  8. Wspaniałe dzieciaki!
    A tym 'Sugar baby love' to mnie dobiłaś, Krakowianko - mam dziś niesamowity dzień wspomnień...
    Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten maluch w kaszkiecie przypomniał mi ten zespół z lat szkolnych..:)

      Usuń
  9. Hmm..., szkoda ze prawie wszystko mija z...wiekiem!
    Coz tam szkodzi byc jak dzieci...
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację Judyto,czasem powinno się byc jak dzieci;)

      Usuń
  10. Wspaniałe dzieciaki. Zawsze śmieszne i prawdziwe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są niesamowite,wdzięczne i naturalne...:)

      Usuń
  11. Dzieci lubią sobie zakładać na główki większe czapeczki - mamy albo taty.
    Serdeczności Marysiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak,doskonale to pamiętamy...chcą nas naśladowac...:P

      Usuń
  12. Marysiu czy jeszcze mnie pamiętasz?? od dawna nie komentuję ale zawsze o Tobie ciepło myślę i mam nadzieję, że uda mi się w końcu ten blogowy świat ogarnąć bo nie podoba mi się to co teraz jest na onecie...jestem na etapie przenoszenia mojego bloga..Pozdrawiam bardzo cieplutko i życzę weny w nowym roku...Olga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olgo,nawet nie wiesz,jak mi miło,mam Ciebie w linkach,wiedziałam,że kiedyś tu napiszesz..:)
      na onecie nie jest za ciekawie|;(

      Usuń