niedziela, 2 września 2012

Żal ...

Wrzesień, to dla mnie już powiew jesieni...
smętno jakoś, żal lata...czuję jakiś ogromny niedosyt...nie wiem dlaczego...
czas tak szybko płynie,mam wrażenie,że im się jest starszym,tym szybciej czas leci...

Żal...ja już tęsknię za latem...
jakoś duszno mi w tych murach miasta,betonowej dżungli...


jeszcze myśli gdzieś tam...
jeszcze czuc na twarzy powiew letniego wiatru...ciepłe muśnięcie


zapach lasu...widok gór...


********************************************************************** Marzenia...bez nich nie wyobrażam sobie życia... 

mimo różnych życiowych zakrętów, a może właśnie dzięki nim, często wybieramy się w podróż gdzieś TAM...by choc na chwilę zapomniec...
Muzyka...wierny przyjaciel...


Bo mnie jest po prostu szkoda lata...jak w piosence...

49 komentarzy:

  1. Żal Marysiu żal...W tym roku lato zbytnio nas nie rozpieszczało bo ciepła aż tak duzo nie było.Ja liczę na długą piękną jesień:)A co pomarzyc można:))Muzyczka dziś u ciebie nostalgiczna ale nie dziwota bo wpis też taki jest.Ja na razie ciepła w sobie mam duzo więc cie pozdrawiam bardzo cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje Elu...brakowało takiego normalnego lata jak bywało dawniej...jakas tęsknota mnie wzięła za ciepłem lata,długimi dniami,a tu wieczory już jesienne:(
      pozdrówki dla Ciebie:)

      Usuń
  2. mnie akurat wychodzi inaczej... upały źle znoszę... dlatego nie dołuje mnie nadchodząca Jesień... wprost przeciwnie... jest mi coraz fajniej...
    a muzę zapodałaś świetną /nie samym death metalem człowiek żyje/... jest w niej "kop"... i o to chodzi... pozdrawiać :))...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też upały źle znoszę,ale ciepło lata lubię,długie dni...
      Miło,że muza podoba Ci się...bo jest w niej coś...emocje,wspomnienie lata? tęsknota?sama nie wiem...acha....i ten kop...:P
      pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Nigdy nie przezywalam, kiedy lato zamiast 28, 30 stopni mialo 22, 24...nie ciagnie mnie do Afryki na wakacje, ale np.: do Finlandii, Norewgii, Szwecji...

    Szkoda lata niewatpliwie, ale chyba bardziej szkoda tych letnich urlopow co sie pokonczyly:)))

    Moja ulubiona pora roku zawsze byla jesien, ale nie ta bura, ponura i szara ( choc ta przewaza, wiem), ale ta zlota, piekna, barwna:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez do Afryki jakoś nie ciągnie...chociaż kiedyś tak.Urlopu szkoda,długich dni szkoda...słońca szkoda...
      Jesien to najpiękniejsza kolorystycznie pora roku,ale...ma w sobie coś ze smutku,wspomnień...
      Pozdrawiam miło:)

      Usuń
    2. Mnie Afryka nawet interesuje, ale w opowiesciach innych i na zdjeciach. Jesien to dla mnie barwa, wiosna to zapach, ale bywa cos takiego w zapachu jesieni, ze wymiekam:))

      Usuń
    3. bo w jesieni tez coś jest...może właśnie ten zapach...zapach jesieni...masz rację...

      Usuń
  4. Przyszłam sobie jeszcze raz posłuchać muzyczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluś...a słuchaj,ja się bardzo ciesze...i też słucham sobie...:)

      Usuń
  5. Ja tęsknię za wiosną. Ach ten zapach rozkwitającej przyrody....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urden,już za kilka miesięcy będzie wiosna...nie martw się:),
      gorzej z latem...:(

      Usuń
    2. Urden,już za kilka miesięcy będzie wiosna...nie martw się:),
      gorzej z latem...:(

      Usuń
  6. Smoczku, lato jeszcze trwa......
    Mają jeszcze być piękne, ciepłe dni....
    I w naszym sercu i wspomnieniach ciągle powinno być...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem Jadziu,tylko szkoda,że to już koniec lata...ale pocieszyłaś,że będzie jeszcze cieplo...:)

      Usuń
  7. http://www.youtube.com/watch?v=6fcGGIdCMj0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię tę piosenkę Połomskiego,jemu też szkoda lata i tu się zgadzamy...:)

      Usuń
  8. Lubię każdą porę roku i nie chciałabym, żeby na okrągło była jedna, choćby ta najpiękniejsza czy najwspanialsza. Tym bardziej że nie wiem, która jest najpiękniejsza czy najwspanialsza :)
    Może kolejne lato nie pozostawi w Tobie tego niedosytu...
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Krakowianko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak głębiej myśląc Anno,to dzięki zimie doceniamy piękno wiosny...Gdyby wiosna na okrągło była,pewnie spowszedniałaby nam...masz rację:)
      Pozdrawiam Cie miło:)

      Usuń
  9. A mnie jest szkoda lata..., ale jesień też bywa piękna i chyba taka zapowiada się w tym roku. A marzenia, muzyka i zdjęcia zawsze poprawiają nastrój. Słucham i słucham... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi Zbyszku,że zasłuchałeś się...:)
      ja tez lubię sobie tej muzy na spokojnie posłuchac,pooglądac piękne widoki...
      Mnie tez szkoda lata,bo coś się kończy...zaczyna piękna jesień,ale i smutek jakby wpisany w jej krajobraz...
      Pozdrawiam refleksyjnie...)

      Usuń
  10. Lata szkoda, jesień zachwyci, potem strach przed zimą, ale my to już znamy, prawda?
    Pozdrawiam jeszcze letnio, ale bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Azalio,świetnie to ujęlaś...:)

      Usuń
  11. Kocham lato...
    ale jesień też potrafi być piękna,
    kiedy przyroda rudzieje
    a liście szeleszczą pod stopami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to wiem Violu,ale lato niesie jakby...więcej radości...jakoś tak to czuję:(

      Usuń
  12. Doskonała muzyku i już po niej wiem, że masz niezwykłą dusze....
    Ja tez już tęsknię za latem mimo iż jesień potrafi być o wiele piękniejsza.....Zabieram Cię do siebie oczywiście!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a witaj ,witaj nowy gościu...i daję się zabrac do Ciebie...:)
      co do muzyki,czasem coś mnie weźmie na nostalgię...:)

      Usuń
  13. Lato było fajne, ale kolorów jesieni żadna pora roku nam nie da. No ale tu chyba nie odbiegam od komentarzy wyżej:-) Nas Krakowianko omija przynajmniej wysyłka dzieci do edukacji, przez którą wielu rodziców rwie sobie włosy z głowy albo siwieje:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Kacprze,jesień to królowa kolorów,niezaprzeczalnie...
      Co do dzieci i szkoły,masz rację,czyli chcesz mnie pocieszyc?...:P
      Częściowo ten kłopot z głowy...:)
      a jednak lato to LATO...ech...

      Usuń
  14. A ja lubię każdą porę roku. Nigdy nie było mi żal jakiejkolwiek z nich:) W każdej są plusy jak również minusy, oczywiście. Taki banał:) Ale czyż życie nie składa się właśnie z takich banałów:)Ja łapię się na tym, że jak jest lato to tęsknię za jesienią. Jak już nastaje jesień to tęsknię za śniegiem. Jak jest zima to wypatruję wiosny a na wiosnę wypatruję lata:)I tak w kółko:) Ale czyż to nie lepsze podejście niż narzekanie na to co nieuniknione?:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo masz racji Violu,ale ja kocham ciepło,słońce...oczywiście nie lubię upałów...Każda pora roku ma coś w sobie...ale na razie jakby czuję już żegnające nas...LATO...i mi żal...
      Pocieszam się,ze jesień będzie może ciepła?
      Pozdrawiam Cię miło:)

      Usuń
  15. Lato wróci za rok, ale my będziemy już o rok starsi. A my zdajemy sobie z tego sprawę i pewnie ten żal o którym piszesz jest w pewnej mierze żalem za tym co było i minęło - a więc naszą młodością.
    Tak mi się przynajmniej wydaje.
    Bardzo ładną muzyką w tym poście zapodałaś, z przyjemnością sobie posłuchałem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło,że muza podoba Ci się,:)
    Smurffie,to nie tak do końca z tym latem jak piszesz,to nie żal młodości,tylko żal,że tak krótko wypoczęłam mając góry tak niedaleko...Lato się kończy,po urlopie już i jakoś nie wierzę,że uda mi się znów gdzieś pojechac choc na chwilę tam,gdzie bym chciała...:(
    Pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Smoczku - tęsknimy za latem, za widokiem gór, za ptakami, które odleciały.... A czas naprawdę leci coraz szybciej... Tylko dzieciom się zawsze dłuży... :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda...czyli wiek,wiek Stokrotko...:P

      Usuń
  18. Oj tam... za kila miesiecy bedzie WIOSNA! A jesien jest PIEKNA, nieprawdaz?
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet powiem,że jesień jest najapiękniejsza kolorystycznie,ale LATO...jest latem...haha

      Usuń
  19. Gdyby tak to lato można było zapakować do słoików i pasteryzować, aby potem w nudne zimowe wieczory...
    Pomarzyć można, Krakowianko!
    ściskam
    Art Klater

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdyby tak to lato można było zapakować do słoiczków i pasteryzować, by później w nudne zimowe wieczory...
    Ech, Pomarzyć sobie można...
    Ściskam
    Art Klater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wspaniały pomysł,że tego nikt nie wymyślił...super by to było...szczególnie w zimie taki słoiczek otworzyc sobie...:P
      Pozdrówki Klaterze:)

      Usuń
  21. I mnie jest szkoda lata i pewnie tez tych wspomnień ale może spróbuje je zapakować do słoika i zostawiać na jesienne wieczory/masz świetny pomysł Andrzej-skorzystam/Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szkoda lata,szkoda,bo jakoś takie kapryśne ono było tego roku...:)
      pozdróweczki miłe Alinko:)

      Usuń
  22. żal...tylko tego że wciąż jeszcze tak gorąco...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zwykle z czegoś niezadowolony imc Brunet :P
      pozdrawiam zatem ciepło,nie za gorąco...:P

      Usuń
    2. nie dziw mi się- andropauza:)

      Usuń
  23. Wreszcie udało mi się tu dostać:)
    Pięknie tu!
    Pozdrawiam serdecznie
    PS A ja lubię jesień. Lato zaczęło kojarzyć mi się z duchotą i burzami, brr!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj serdecznie Angie:)
      a tak,masz trochę racji,lato jakieś takie dziwne było,ale szkoda mi tego słońca,urlopu skończonego...a jesień owszem,jest piękna...:)

      Usuń
  24. Najbardziej żal, że czuje się taki niedosyt - urlopu, beztroski, swobodnego stroju, sposobu bycia...
    Przepiękna muzyka! Tęsknotą ogarnia...:)

    OdpowiedzUsuń