wtorek, 10 lutego 2015

niemiłe zaskoczenie




Oglądałam w niedzielę galę rozdania Telekamer. Jak wiadomo, nagrody są przyznawane na podstawie glosowania czytelników magazynu tv Tele Tydzień.
Po rozdaniu nagród, nasunęły mi sie dość smutne refleksje...jest zapotrzebowanie na dość byle jaką kulturę, gala Telekamer potwierdziła to, o czym w sumie mówi się tu i ówdzie...Nie ma i nie będzie już takich   programów jak dawniej...mimo, że teraz powinny być lepsze.
Jeżeli główną nagrodę w kategorii programów rozrywkowych zdobywa program "Rolnik szuka żony''...to ja wysiadam. Nie mam nic przeciwko takim programom, żeby nie było, kto chce niech sobie ogląda, ja też parę odcinków oglądałam, każdy pomysł na nowy show się liczy, ale nijak nie widzę tego programu jako laureata Telekamery. Druga sprawa - aktorka Barbara Kurdej - Szatan odebrała główną nagrodę w kategorii najlepsza aktorka. I tu się zastanawiam, jaka to z niej aktorka...miła buzia, ładna ,ale przede wszystkim znana z reklam sieci komórkowej Play.
Tak jak cudownie telewizja wpychała nam przed oczy codziennie zwiastuny kolejnych odcinków "Rolnik szuka żony", żebyśmy ciągle byli na topie, tak reklama sieci Play z B.Kurdej-Szatan jest u nas prawie jak w rodzinie...otwieram lodówkę i...;)...no i stąd nie można było nie brać komórki w dłoń i głosować na kandydatów, tak sobie niektórzy myśleli... chyba. ;)

Nagrodzony Tadeusz Sznuk  jakoś nie pasował w tym towarzystwie, klasa sama w sobie...tak samo jak prowadząca Galę - Grażyna Torbicka, poza wszelkimi nagrodami, od lat klasa, elokwencja, wiedza.
To moje zdanie...


Telewizja umiejętnie manipuluje ,zachęcając do oglądania programów nie wymagających wiele od widza, byle usiąść wygodnie i za bardzo nie myśleć...:-))

20 komentarzy:

  1. Krakowianko ja myślę, że to jest celowe działanie mediów, którego celem jest ogłupianie społeczeństwa. Lansują tandetne programiki, aby ludzie je oglądali i uważali za coś dobrego. Nie wierzę w to, że tak zagłosowali widzowie. Ja ostatnio coraz rzadziej oglądam telewizję ciągle lecą te same filmy i seriale nie da się na to patrzeć. Nie będzie lepiej niestety.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli manipulacja,ogłupianie...wciskanie nam gniotów...
      ale na szczęści nie wszyscy to biorą...
      pozdrawiam miło...

      Usuń
  2. Nie mam telewizora i nie oglądam telewizji od lat. Nie wyobrażam sobie płacić abonamentu za to, co tam zapodają, tym bardziej że dzisiaj można obejrzeć, co się chce, dzięki innym mediom.
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Krakowianko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na razie mam telewizor, ale i na szczeście jeszcze wybór...programów...
      pozdrawiam miło Anno.

      Usuń
  3. Jak dobrze, ze nie oglądam TV. O ile mniej bólu głowy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na razie nie potrafię tak,ale staram sie wybierać ...ale kiedyś chyba wyrzucę za okno,hahaha

      Usuń
  4. Och, jaka strata, że nie oglądałem ani jednego odcinka "Rolnik szuka żony" :)

    Może zamiast "Rolnik szuka żony" powinni nadawać program pt. "TV szuka widzów do oglądania swoich badziewnych programów" - bo to by bardziej odpowiadało prawdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och jaka szkoda Smurffie...:D
      tv bardzo obniżyła loty...ciągle coś kopiują z Zachodu,bez wartości...

      Usuń
  5. kompletnie nie wiem, o co chodzi, choć nazwisko laureatki ciekawe, zwłaszcza pierwszy człon... o rolniku szukającym żony słyszałem, ale nie widziałem ani odcinka... mam jednak pomysła na serial "Żona szuka rolnika /zaginionego w akcji wyjścia na piwo/"...
    aha... i jeszcze Sznuk... znakomity przykład, jak można zrobić sensowny teleturniej bez dziwactw, cudactw i innych wodotrysków specjalnych... jeśli dostał jakąś nagrodę, to jestem za...
    pozdrawiać jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam,że drugi człon nazwiska laureatki bardziej Ci sie spodoba...D
      a pomysł na nowy serial niby dobry,ale mógłby być za długi...szukanie by trwało...trwało...:-)
      a Sznuk jak zawsze jest super...zachwyciłam się nim kiedys,jak prowadził Lato z radiem...
      odpozdrawiać;)

      Usuń
  6. Możnaby powiedzieć że to ja napisałam wszystko. Mam bowiem identyczne zdanie. Marysiu, jestem po prostu przerażona. Najlepszy program i najlepsza aktorka!!!!!!! - toż to ręce opadają. Myślę, że oni sami są zaskoczeni, a może na odwrót - może już im się w głowie przewróciło????
    Widziałam tylko jak Tadeusz Sznuk dziękował - to jest dopiero człowiek z klasą. Podkreślał przede wszystkim że to nie on, ale jego goście nadają jego teleturniejowi rangę...
    Ale wyniki Telekamery świadczą też o tym KTO teraz i JAKIE programy ogląda...
    Pozdrówki :-) I nie załamujmy się. Jest jak jest i nic na to nie poradzimy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Jadziu, to jedna wielka żenada...ogłupiają nas totalnie...

      Usuń
  7. Nie oglądam tego-większości z tych "gwiazd" nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brunecie, myślę, że dużo nie straciłeś, co do tych "gwiazd"...ale,że rolnika jak szukał żony nie śledziłeś to niewybaczalne...D

      Usuń
    2. qrcze-nie sledziłem... a o istnieniu tego programu dowiedziałem się z blogów :)

      Usuń
    3. jak to dobrze,ze tu zaglądnąłeś,od razu na bieżąco jesteś...;D

      Usuń
  8. Rano napisałam tu komentarz ale go nie ma.Wszystko idzie z postępem a kultura? Widziałam w wiadomościach kto otrzymał nagrody i tak jak ty złapałam się za głowę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałam to moje niezadowolenie tu wyrzucić...bo mnie trafiało dosłownie...miło,że większość też tak odczuła...
      pozdrówki miłe Elu...

      Usuń
  9. Nie oglądam tych programów, a przede wszystkim uciekam od telewizyjnej papki. Trochę nie chce mi się wierzyć, że ludzie nie mają gustu. Może to nie ich wybór, ale wiem, głosowanie było.
    Promocja marnych aktorów ma zawsze miejsce, jednak po kilku latach świat o nich zapomina, pojawiają się nowi, starzy przepadają gdzieś w teatrach i tak się kręci ta maszyna.
    Ale tak samo jest w wielu konkursach, np. blogowych, gdzie wygrywa pokazanie cierpienia, "swoich wnętrzności" lub marność. Też uderzam pięścią w stół, pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,tak to się ta machina kręci...tylko walnąć pięścią...trzeba się dobrze zareklamować...
      pozdrawiam miło.

      Usuń