poniedziałek, 10 listopada 2014

piękny jest listopad...mimo wszystko



 
zdj.z netu

Piękny mamy listopad i chyba nie będę miała uprzedzeń do tego miesiąca,jako najbrzydszego w roku...Jest piękny, żółte, rude, zgniłozielone kobierce z liści i dużo słońca, cudnie. Owszem, ślisko jest,ale...
Dzisiaj miałam na sobie cienką kurtkę,jak szłam na zakupy i nie zmarzłam...nawet zgrzana nieco doczłapałam się z powrotem na to moje 4 piętro.Zawsze mi wtedy przemyka myśl: kto wymyślił budynki 4-piętrowe bez windy...

Piękny jest listopad...
mimo,że właśnie mi nawaliło parę rzeczy w domu i znowu niezapowiedziane wydatki, dobrze,że koleżanka mi załatwiła swojego znajomego hydraulika.Znajomy hydraulik przyszedł, rozkręcił to i owo,nieco dokręcił to i owo by mniej ciekło, ma potem przyjść naprawić. Ok.150 zł nie moje...
Uspokoił mnie, że DAMY RADE , powtórzył to nawet dwa razy,bo jak zauważył z uśmiechem, panikuję i widzę czarny scenariusz, jakby był koniec świata i miał za chwile potop być, a to tylko spłuczka nawaliła dowiedziałam się ...całe wnętrze do wymiany.
Oj tam, ja tylko widzę czasem...inaczej, a na hydraulice się nie znam, lało mi się tam gdzie nie trzeba to widziałam czarny scenariusz - siebie na pływającej wersalce..:-)

Teraz mi się przypomniał wesoły scenariusz - w naszym zakładzie remontowali jeden pokój...i zapędzili się fachowcy, przebili się wiertarkami przez ścianę do pokoju obok...Znajoma wybiegła, że ma dziurę w ścianie...haha, dobrze, że plecami nie była oparta o tę ścianę...bo...
Jak w komedii Barei...dosłownie.Nawet jeden z tych fachowców jest podobny do J.Kobuszewskiego...jak sobie to przypomnę,to mam napad śmiechu...D

Na listopad - piękne,spokojne utwory,
od zawsze ze mną...








17 komentarzy:

  1. To prawda że listopad zazwyczaj należy do najbardziej ponurego miesiąca w roku.jednak tym razem czary mary sie zrobiło i mamy przesycony kolorami piękny obraz który daje nam natura.
    A hydraulika dla mnie to też czarna magia:))
    muzyczka oczywiście jak zawsze piekna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakis nietypowy ten listopad,oby zima była typowa...haha,a hydraulika to czarna magia...
      pozdrawiam serdecznie Ciebie..

      Usuń
  2. Piekny tego roku listopad, cudownie pogoda tego roku nas zaskoczyła. Nigdy nie lubiłam tego miesiąca, teraz " odszczekuję "
    Ja tez cieszyłam sie nim przez ostatnie dni, kiedy podróżowałam po ziemi poznańskiej i nie tylko. Pozdrawiam i serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Alinko...to trzeba " odszczekać " ...haha, toś prawdziwa turystka,fajnie,że pogoda dopisała...
      serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. Leonard Cohen był, jest i będzie wspaniały!!! A listopad jest tylko w tym roku taki cudny:-)

    A jeśli chodzi o zalanie, to mi już dwa razy w mieszkaniu pękła rura i .... lepiej nie mówić jakiej histerii dostałam. Na szczęście te dwa razy były w dużeym odstępie czasowym
    Bużka Marysiu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do Cohena masz zupełną racje Stokrotko...mistrz nastroju,a pękniecie rury to prawdziwa tragedia,wierzę...mammamija...
      Buźki:-)

      Usuń
  4. Listopad piękny... Do czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak...teraz widze Zgago,że ...do czasu...hahaha

      Usuń
  5. jako zimnolubny śmigam w krótkim rękawie, ale czasem potrafi zbyt chłodno zawiać, więc cosik jeszcze ze sobą noszę...
    na Cohenie kiedyś nieźle zarobiłem stojąc na głównej bramce... ale profesora Bardiniego z małżonką /naiwnie myśleli, że kupią bilety tuż przed koncertem/ wpuściliśmy za darmo, z honorami, nawet się znalazła dla nich godna miejscówka...
    pozdrawiać jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to masz miłe wspomnienia...a Mistrza warto słuchać...

      Usuń
  6. Z fachowcami tak bywa...
    A u mnie już deszcze i chlapa, ale to nic, bo piękno jest w nas i wystarczy tylko powspominać, spojrzeć na zdjęcia, posłuchać muzyki i już jest lepiej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapeszyliśmy, śnieżyca mnie dziś dopadła :(

      Usuń
    2. to wspołczuję...do nas pewnie dojdzie...aż sie boję o tym mysleć...ehhhh

      Usuń
  7. Jesień jest piękna w tym roku taka ciepła. Piękne przedłużenie lata, które w tym roku naprawdę było wspaniałe te upały ….;-)
    Chciałabym, aby taka była zawsze zima …;-)
    Pozdrawiam jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie typowe zimy kiedyś były...może wrócą te normalne,piekne,śnieżne...i niezbyt mroźne...

      Usuń
  8. Oj piękny ten listopad. U mnie już śnieżny więc trzeba będzie wybrać się na sanki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Инстраграмм остается самой популярной площадкой для продвижения своего бизнеса. Но, как показывает практика, люди гораздо чаще подписываются на профили в которых уже достаточное количество подписчиков. Если заниматься продвижение своими силами, потратить на это можно очень немало времени, поэтому еще лучше обратиться к спецам из Krutiminst.ru тут https://trentonogyo64320.digiblogbox.com/39107299/ways-to-get-instagram-followers-quick

    OdpowiedzUsuń